Monday, August 21, 2017

KENAPA KULIT KUSAM ?

Muka kusam, gusi berdarah, selalu demam dan selsema. Semua ni antara tanda badan kita kurang vitamin c. Dan satu fakta yang kita kena tahu, badan kita tak dapat nak hasilkan sendiri vitamin c. Kena ambil dari pemakanan seperti buah- buahan dan supplemen.

Macam saya sendiri, dah hampir 2 bulan ½ saya amalkan makan vitamin c  shaklee. 1 biji vitamin c shaklee = 7 biji buah oren.



Bulan Ogos aje tau promosi Vita c plus RM 60. So dapatkan segera.



Antara kesan yang saya dapat bila konsisten amalkan vitamin c nih, kulit muka semakin berseri, ada kawan tegur saya makin cerah yayyy, sistem imun badan bertambah kuat dan jerawat malu-malu nak tumbuh. Sekarang tengah usaha nak pudarkan parut. Nak pudarkan parut elok ambil Vitamin E tauu.

Kalau korang tanya kenapa saya pilih shaklee, antara sebabnya :

1. Bebas bahan kimia
2. Bebas pengawet
3. Bebas perasa tiruan
4. Dihasilkan oleh para saintis yang pakar
5. Tiada kesan negatif pada kesihatan untuk jangka masa panjang.

Apa-apa pun, produk yang kita nak ambil, pastikan dulu kualiti dia. Jangan main tangkap muat je. Asal murah je beli. Pastu bila berhenti pakai ada kesan buruk. Ishhh takutnya, tambah tambah sekarang ni produk bagai cendawan tumbuh. Memang kena hati hati kalau nak beli.

Selain tu, antara hot item yang customer selalu beli

1. SET KESUBURAN
2. SET KEHAMILAN
3. SET BERPANTANG
4. SET SLIMMING
5. SET TAMBAH BERAT
6. SET DETOX
7. SET KECANTIKAN
8. SET JERAWAT
9. SET PARUT
10. SET SENGGUGUT
11. SET KANAK-KANAK

dan banyak lagi sesuai untuk keperluan anda sekeluarga.

Best kan. hihi

Oklah saya doakan rakan pembaca sentiasa dikurniakan kesihtan tubuh badan yang baik. Untuk dapatkan mana-mana produk shaklee boleh hubungi saya :

No tel / wassap : 601152129534
Fb : Athirah Jinal
Emel : athirahjinal93@yahoo.com


No comments:

DEBARAN MENANTI KELAHIRAN ANAK SULUNGKU.

Hari ni kandungan Tirah 39minggu 5hari. Tak henti henti doa supaya bersalin dalam minggu 39-40. Sebabnya taknak induce. Nak elakkan. Nak n...